Site Meter

fredag 19 juni 2009

Fredag

Vilket underbart midsommarvæder det ær :D Var ute och gick en morgon promenad med maxen i solen imorse, gick ner till aker brygge och satt dær och njøt ett tag! Det ær så fint, jag hoppas att alla åker dit någongång! :)

Nu ær jag på jobb, jobbar i køøkene till 17 sedan i restaurangen till 21. Sedan blir de snabbt hem och byta om och dra till sognsvann ska tydligen vara helt sjukt fint dær, en liten sjø och værldens utsikt samt en turstig :) dær ska vi mysa och ha picknick ;P
Men de lockar lite att dra till aker brygge också, ska vara massa upptrædanden dær ikvæll.. hmmm. Kankse sitta på lektaren o ta ett glas vin :P

I onsdags var vi ute och drack vin med joses kusin o en tjejkompis till han, mycket trevligt :)
Igår var var vi ute och sprang 5 km och sedan en massa styrkeøvningar, sedan varm dusch, mysklæder och god maaaat framfør tvn!

Nu kom maxen nyss in och tjattrade lite, tur att mitt jobb ær granne med hans jobb :)

Jag trivs så sjukt bra hær, men tænkt vad underbart det skulle vara att ha min familj hær! och mina vænner. Då skulle jag vara værldens lyckligaste!

Hoppas ni alla får en superbra midsommarafton!

<3

Inga kommentarer: