Site Meter

måndag 1 juni 2009

Nu är jag hemma! :)

Yees kom till örebro igår vid två tiden, blev hämtad och åkte direkt hem till min syster och pussade på barnen :D saknat dom sååå! Sen blev det stek vid poolen i två timmar innan jag tog cyklen ner till mormor&morfar. Efter det blev det grillning och sen åkte jag till min andra familj, familjen wikholm :) dit kom också malin och mimmi sååå kuuul!! :) jag och jossan tog en riktig lång promenad och snackade en massa, så skööönt att träffa sin bästis igen!! Vi träffade även David Akpone, en gammal vän till oss - superkul!

Idag är jag tillbaka på jobbet, känns faktist riktigt kul och det går som en dans!! Ikväll ska jag till kolbäck till mina kusiner och resten av den släkten sen åker jag hem till matilda ikväll vid åtta, den gullgrisen ska jag allt krama sönder!!!

Så jag hoppas vi ses hos matilda ikväll, imorgon blir de tjejkväll hos elin klockan sju!
umgås en massa massa denna vecka! :)

Inga kommentarer: