Site Meter

tisdag 2 juni 2009

tisdag

Vad underbart det är att träffa sina vänner, nu uppskattar man dom så mkt mer än när man träffar dom varje dag. Igår var vi ute och gick och sedan satt vi på matildas veranda och om jag varit en katt hade jag spunnit ( spinna) varje minut av den tiden, jag bara njuuuuter av att se på er, höra era röster, lukta på er, krama er och bara prata om allt och ingenting! Den känslan är obeskrivlig, den är tammefan kärlek jag känner!!!!

Men idag saknar jag min älskling så oerhört mkt, det gör oooont! Men det blir nog bättre ikväll när ja ska umgås me mina girls <3

4 kommentarer:

retzina sa...

älsklingsgullegull :) det var en riktigt bra beskrivning,hihi

matilda sa...

:)
det är juh det jag ville få förklarat när jag var i oslo.... kan man inte få ha med sig ALLT (vänner, pojkvän, familj) på ett och samma ställe där man stortrivs... skulle va soft va? :)
ses ikväll gulligull.

Lindha sa...

ahh det skulle vara min drööööm! snart ses vi <3

mimmi sa...

åååh sööt. ses om några timmar! looove!