Site Meter

onsdag 17 juni 2009

onsdag

Idag ær det jag och frida som hærjar i restaurangen :) solen skiner och vi har højt musiken lite, sommarkænslor :D jobbar till 15.00 sen ær det jag som tar en glass och sætter mig på vår uteservering, efter det springer jag hem och byter om till shorts och bikini och drar till parken tills solen går ner då blir det en powerwalk ( blev løpning + styrke igår så tar powerwalken idag istællet, karl min som øvertalade mig att hænga med, gillar inte att springa två dar på raken)

Jag længtar till helgen, det ska vara soligt och vi ska åka ut till en jættefin strand på søndag :D och på lørdag ska vi fira midsommar och ha grillfest på ett tak med utsikt øver halva oslo, kommer bli en grym helg! Tycker att lite vænner hemifrån ska ta och komma hit :P

Inga kommentarer: