Site Meter

torsdag 11 juni 2009

Torsdag

Hej hallå dagboken!

Vad händer tjejer? tycker att det kommenteras lite dåligt nu asså :P Själv trodde jag att jag skulle vara ledig idag så jag har nyss satt på en tvätt med mina jobbarkläder, börjat städa och hela dagen var planerad, skulle handla, laga mat och ut och springa och äta mat tillsammans med min älskling ikväll. Jag har ju jobbat kväll hela veckan så vi har inte hunnit äta tillsammans nångång.. så de skulle bli så mys ikväll. Men så fick ja ett samtal av chefen, frida var sjuk så bara att knalla ner och jobba 17-21.30. Men i need it :P Så jag blev lite glad iaf.. Så nu blir det ut och springa, sen laga mat och sedan bege mig på jobb.

Imorgon ska jag åka till stovner och jobba, ska åka tunnelbana dit.. aldrig varit där haha så de kan ju gå hur som helst vet inte vart mexi ligger heller, men det är ju bara att fråga någon, får åka i rätt god tid :) det löser sig!
På kvällen ska jag hem till stina på tjejkväll, kommer nog bli mys :)
Sedan jobbar jag hela lördagen 11-19!!!

vi hörs hetingar!

3 kommentarer:

retzina sa...

tjejkväll? utan oss? vaaa? :'(

Lindha sa...

asså det kommer ju inte bli någon vanlig tjejkväll utan er babybooo ;)

retzina sa...

jag tänkte väl ;) hihi