Site Meter

tisdag 9 juni 2009

tisdag

Hej gullungar! Har nyss kikat på säsongsavslutningarna av greys och desperate och ni får fan inte missa dom, båda var helt awesome, men gerys går fan om desperate och tar hem segern i årets serie, jag grät så att jag skakade, dåligt mogen man är :P

Idag jobbar jag 17-21, fridas syster hade kommit hit på besök så jag fick hennes pass :) och imorse fick ja sms om ja ville jobba på lördag, 11-19 absolut sa jag och på fredag ska jag till stovner och jobba! Så min kassa jobbvecka med bara mån+ ons blev utfylld med tis, fre och lör! Jag är nööööjd :) ska ändå vara skitregn resten av veckan, och jag gillar att vara på jobbet :)

Fick reda på att jag ska jobba heltid hela juli också, vilket betyder att ja inte kommer åka hem något i juli som det ser ut nu.. men yog ledigt 29, 30 juni.. så ja kommr vara hemma från 27-30 juni! o sen kommer jag första veckan i aug, sen en vecka österrike ( äntligen bokat :D) sen två veckor oslo och sedan tre månader utomlands :D :D :D

så det är planen! nu ska jag ringa mirjam och höra om vi ska ta en promenad, hon var tydligen ledig idag! pussar!

2 kommentarer:

matilda sa...

hela juli.. :) va bra, MEN hur sen "min vecka" ut?? :)
puss

Lindha sa...

har inte fått schema än.. :/ men jag tror att de är på väg att göra det iaf!!! pussis