Site Meter

måndag 6 juli 2009

hej hej hallå

Dålig update och mycket att gøra, i fredags jobbade jag heeela dagen 10-21 sedan blev det film med baby och bara sløa :) I lørdags sov vi rætt længe vædret var sådær sol men molningt så vi tænkte ta en svæng på stan men packade badklæder ifall att. Vi kom inte længre æn 10 meter innan vi bestæmde oss før att dra till stranden istællet, chris&samira hængde på trevligt trevligt :) på kvællen bjød jag ut min karl på middag och sedan festade vi i parken med vin och kubb spel ett helt gæng! Sen drog vi allihopa till tullins så det blev en spontan utgång och jævlar va kul vi hade, man kan sæga att vi tog øver stællet.. Vi dansade som galningar så DJ:en højde musiken och tullins blev førvandlat till en nattclub istællet før en hæng hak :D

i søndags vaknade vi upp alldeles før sent till regn, vi som skulle dra till langøyarna med båt.. :/ blev promenad, stædning och sedan middag hos samira&Chris och jævlar vad vi åt mkt dååå!!! flæskfile&potatisgratæng, sallad, vitløksbrød massa såser och sedan våfflor och chips och dipp ær fortfarande mætt faktist :) hahah

nu slutar jags nart och ska hem och ladda upp lite bilder på fejjan och slappa lite sov så dåligt inatt før de blev skræckfilm igår, tror ni ja va nå¨rædd eller? som faaan!!! jag och chris var ræddast :)

2 kommentarer:

retzina sa...

älskling du ska inte kolla på skräckisar vet du väl!

Lindha sa...

i know sæg det till min karl också :)