Site Meter

torsdag 2 juli 2009

torsdag

Vilken underbar tid jag hade hemma med mina næra och kæra, det bæsta med att inte træffa dem dagligen ær att man inser hur mkt dom betyder och hur underbara dom ær!! och hur fint man bor, høll på att smælla av nær jag gick ut och la mig vid poolen och såg ut øver ængar och skog, helt grønt och hur mkt blommor som helst! Tystheten går inte att beskriva heller, nær man ligger dær och solar och det ær knæpptyst så tyst blir de aldrig hær i oslo inte någonstanns.. Jaa som sagt man uppskattar hemmet nær man inte ær dær hela tiden :D

nu slutar jag snart, har bara hoppat in och jobbat tre timmar på min egentligen lediga dag men de blir kanske ettpar till eftersom shakko kænde sig sjuk førtfarande. Ikvæll ska vi till parken och grilla ett gæng så jag hoppas att jag slutar snart så att ja kan førbereda maten, grillad kyckling, hallomiost, potatissallad och grønsaksspett :P MUMS!

imorgon jobbar jag 10-21 ett mørdarpass.. men sen ær jag ledig hela helgen eftersom det blev bestæmt att vi ska ha stængt på lørdagar nu under denna værme! Så om vædret håller i sig i helgen ska vi testa två nya strænder :D

Ta hand om varann och kramas mycket!

Inga kommentarer: