Site Meter

fredag 7 augusti 2009

Fredag

Tack underbara MIMO för min nya design, i love it :)

Idag är det äntligen fredag och min älskling kommer till mig, kommer bli en mkt bra helg!! Ikväll blir de mys och imorgon sol&bad innan bröllopet, sen en natt till med min heting innan han åker tillbaka till oslo och jag åker till österrike med M&P, Mormor&Morfar, Syrran&Paul... Min morfar är från österrike, så min mor är 50 % "österrikist" och jag 25 % och jag har aldrig varit där.. så vi ska kolla vart morfar växte upp och hälsa på släkt osv :) ska bli jätte spännande!!!!

Igår hade vi kalas hos matilda och det var askul&trevligt, tack tjejer och tack matilda specielt ;)

6 kommentarer:

mimo sa...

De va så lite så :)
jag försökte lägga till ensån där nedräknare, så alla kunde se hur många dagar de va kvar tills ni ska åka på resan :p men den krånglade bara :p

Lindha sa...

ja det hade varit cooolt :) tusen tack!!!

matilda sa...

var som en koooo :P

Camilla sa...

Snygg blogg du har fått Lindha! :)

Linn sa...

Jag har hittat dig=) Visste inte att du hade!=) Hoppas ni har det bra! Kram!

Anonym sa...

Hej Lindha
När Du vill friska upp kunskaperna gå till www.jkf.se
:)