Site Meter

onsdag 5 augusti 2009

onsdag

solen steker och jag sitter inomhus och jobbar, dom som känner mig väl vet hur jobbigt de är för mig ;) men stack iaf hem på lunchen och solade ett tag, fick tom färg :P klockan fyra är det jag som slänger mig i poolen och tar ett dopp! Sen ska jag in till kungsör och ta en promenad me tjejerna innan jag måste dra hem och jobba lite åt pappa innan jag ska skypa med baby - de är mkt nu som jag försöker hinna med ;)
kom nämligen nyss på att jag inte har många dagar kvar hemma.. fick liiite panik!!!
På torsdag ska jag hänga med tjejerna och fura matilda, sen kommer baby och vi ska hänga hela helgen utom lördag eftermiddag/kväll när ja ska på bröllop.. sen söndag morgon åker ja till österrike och stannar till nästa söndag.. är hemma två dagar ( vill hinna träffa barnen, syrran och vännerna ) innan jag drar till oslo i ca 1,5 vecka.. kommer hem till sista helgen innan vui drar.. umgås med min älskling hela helgen och hejdåfest på lördagen sen är de bara tis, ons och så åker vi på ONSDAGEN den 2 sep!!!!!!!!

det här är helt galet!!!

när ska jag hinna packa, köpa reselakan, medeciner, böcker o allt vi behöver.. och skulle gärna planera våran nya zeeland tripp lite mer så vi har en genomtänkt resväg o hinner allt vi vill.. alla säger att tre veckor är kort tid och vill inte slösa tid där borta pga att vi inte vet vad vi vill se och göra ;)

paniiik är ordet för idag :D

pussisar

1 kommentar:

M sa...

Vad fin du gjort bloggen :)