Site Meter

måndag 24 augusti 2009

Måndag

Gårdagen var mkt stillsam, blev en sovmorgon + stor frukost ( bacon, ägg och böner :P ) sen några timmars promenad och två glassar i solen ;P en film på det och sedan middag hos chris&samira. Vilken god mat - helt gaaalet! Vi rullade hem vid ett tiden mätta och belåtna!

Idag har jag&maxen knatat runt på stan jag har kollat på reseprylar, ska köpa såna där påsar att ha underkläder i och en till smutstvätt. Kul att försöka hitta ett par nya trosor någonstanns löst i väskan :/ så det måste jag köpa men de får bli i sverige, nån som ska med till stan på torsdag morgon? ska köpa en ny deo, bodylotion och super lite hårspray också + ny tandborste och ett fodral + rengöringsservtter till ansiktet + tandkräm osv osv...

ska jobba lite nu, sen ska jag ut och gå med nathalie sen ska jag sätta igång med kvällsmaten det blir GI lasange :)

har ett problem, ska ta ut examen nu ( hade tänkt plugga ett år till därför jag inte tagit ut än ) men nu får jag välja på att ta ut enligt dom gamla reglerna alltså en gammal examen eller så får jag ta ut en ny examen enligt de nya reglerna. Detta pga att jag läste en kurs under 2007 då systemet gjordes om.. nån som har någon koll på detta? vad blir bäst för mig?

kraaam

1 kommentar:

LitenpojkeDolph sa...

Om jag var i din sits skulle jag helt klart ta ut en examen enligt examensordning 2007. Den får en tydligare internationell prägel både till namn och status helt i enlighet med bologna-modellen. Poängen räknas om från 120->180 och är anpassad och klar för dina eventuellt fortsatta studier på "master-nivå" Guudluck