Site Meter

tisdag 25 augusti 2009

Tisdag

Hur kan tiden gå så extremt fort hela tiden? Imorgon är det dags att inta sverige igen efter min sista oslo vistelse för ett tag.. men som sagt jag är snart här igen så det är inget att gråta över.
Har en hel del saker här märkte jag när jag började packa, hur ska jag få med allt hem? Ska kanske lägga lite i bilen som max&challo ska åka i på torsdag kväll.. alla oslo vänner ska hem till sverige i helgen och de flesta kommer ni nog träffa på vår "hejdå förfest" på lördag! Oj vad kul det kommer bli! Men just nu är festen under full planering.. det blir ju en hel del folk.. och att dra gränsen är otroligt svårt men vi ska försöka hålla oss till våra närmaste vänner annars blir det lätt lite urspårat.. och vart vi ska vara är ännu inte klart. Men det blir fett me festa iaf :D

Har en strikt plan på saker som jag vill göra och hinna med den här SISTA VECKAN, tiden måste planeras i minsta detalj det är många hejdå som ska göras och jag vill hinna med allt. Att umgås med barnen och min familj har högsta prioritet och därefter släkt och vänner <3 ska även hinna packa, jobba åt pappa, och inhandla en hel del..

Idag ska vi till elixia för max har fixat ett finfint pris till mig&jose där.. det brukar kosta 650 kr i månaden men vi ska få skriva in oss på 450 kr i månaden. Detta mina vänner betyder att det nu är helt säkert att jag kommer att stanna i oslo ett år framåt.. troligtvis ett och ett halvt innan vi återvänder till sverige om jag får som jag vill ;P

och förhoppningsvis får jag med mig jossikossi hit också ;) om inte hon ska flyga iväg nån annanstanns, troligen sthlm eller något annat land. Den lilla fågeln! :)

Neee om man skulle börja packa :/

hejdå oslo för ett tag, jag kommer sakna dig men snart är jag tillbaka med ny energi och massa planer på vad jag ska åstadkomma i denna underbara stad!

2 kommentarer:

Linn sa...

Vad är exilia?? Och vad ska du flytta dit på heltid nu?? Kramar!

Lindha sa...

elixia är en jätte fin och ny gymkedja där max jobbar :D

yees det blir ett till två år där borta sen efter resan :) kram!