Site Meter

tisdag 4 augusti 2009

Tisdag

Nu sitter jag nere i aspa och jobbar, känns helt OK. Skönt att göra något vettigt :)
Idag blir de jobb här fram till fyra sen ut och springa sen käka middag med systers familj och barnen :D Ikväll blir de lite jobb åt pappa - nu jävlar behöver jag pengar!!
Fick ihop ett saftigt lönekrav till mexi, men de pengarna tar de ju säkert ett halvår att få.. men de blir trevligt när dom kommer ;)

Imorgon ska jag nog också bara jobba, först här och sedan hos pappa - tar kanske en sväng in till kungsan och går en promenad med tjejerna...

På torsdag är de kalas hos min älskling matilda, som fyller 24 år idag :DD GRATTIS baby!!!!
Sedan hoppas jag att min jooooose kommer till mig på torsdags natten, hur ska jag klara mig utan dig i tre månader, jag håller på att dööö nu!

KÄRLEK KÄRLEK
Har hittat mannen jag vill gifta mig med, ingen gör mig lyckligare!

Inga kommentarer: