Site Meter

torsdag 20 augusti 2009

Torsdag

Dagarna bara rullar iväg när man har någor stort att se fram emot! I tisdags drack jag och jossan vin hemma hos mimmi och drog sedan iväg på en kul "efterfest" där jag tror att jag garvade konstant i två timmar ( prutt ) hahaha. På onsdagen drog jag mig hemåt aspa beach och fixade en hel del saker på min att göra lista. Ringde samtal, tog fram backpacker väskan och testade överdraget, framkallade en massa kort, betalade räkningar och annat som inte skulle glömmas bort. Packade ny väska och åkte till oslo :D kom fram igår och det blev att pussas och mysa hela kvällen/natten. Idag har jag varit ute och gått och nu styr ja upp lite saker över nätet. Snart kommer jooosebooose hem, han bytte sitt pass idag och gick upp vid sex så att han skulle kunna gå tidigare och vi skulle få mer tid ihop. Vi ska ner på stan när han kommer :) om typ en halvtimme.. oppps då skulle jag vara duschad o klar, time 2 goooo.

Dagens GI: Jag har inte stoppat i mig en enda kolhydrat än!!!! Men vi får se hur det här kommer att gå :P

2 kommentarer:

Cili sa...

Åh vad mysigt det lät! Du sötnos, om du får tråkigt och inte har nåt att göra nån dag när José jobbar, kan inte du göra en lite checklista som jag kika på ;) Börjar bli nervös juuu hihi.. Måndagen va bästa dagen!! <3 Saknar dig!

mimo sa...

ååh :)
gud va kul!! =)