Site Meter

tisdag 18 augusti 2009

Måndag

Oj vad mkt jag har gjort idag.. jag har ringt läkare ( fått resemedecin ), advokaten i norge, telia, banken osv. Jag har hjälp pappa en hel del på kontoret, lagat mat, varit hos systers familj och varit i västrås hos cili! mysigaste kvällen på länge, vilka djupa snack om livet!
Vi är alla inne i perioder där man tänker över livet lite extra, är jag nöjd där jag står idag? blev det som jag hade tänkt mig? Vad vill jag göra? Vad ska jag ändra på? Är vi gamla nu? osv osv.. 100 funderingar flyger runt i min skalle..

Efter resan ska jag försöka hitta en fast punkt, bo på samma ställe ett tag, känna mig som hemma någonstanns, skaffa ett jobb som jag kan sattsa på och trivas med.. gärna ett ekonomi/bank jobb i oslo.. eller ska jag/vi bo i sverige? och vad vill jag egentligen göra? vilket jobb kommer jag trivas med? vad passar jag som? fastighetsmäklare, ekonomikonsult, revisor, eller ett jobb inom banken? jaa mina vänner, huvudet snurrar och med det säger jag godnatt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

FÖRLÅT!
Om jag bidrog till "förvirringen", det var inte meningen ;(

Mimmi sa...

Lindha, det är onsdag idag. Dålig update! ;)

Litenpojkedolph sa...

Flytta till huvudstaden och jobba som börsmäklare! =) risk för fyrkantiga ögon dock..

Lindha sa...

jaa kanske det :)