Site Meter

fredag 27 november 2009

fredag

Oj dagarna går i en hejdundrande fart!!!
Igår jobbade jag åt pappa, åt lunch hos mormor&morfar, va i stan med jossan, matilda och malin, kollade på film och åt mat hos familjen wikholm.
Idag har jag jobbat åt pappa, lagat mat åt familjen, handlat mat, hämtat barnen på dagis, ätit på donken, plockat igenom alla flyttlådor som fyller vårat garage för att reda upp vilka som ska med till oslo när jag någon gång äntligen får en lägenhet där, skjutsat hem barnen och kopplat av :P nu tittar jag på idol!! är ju inte så insatt men det är rätt kul ändå.. ska hämta syster ulle tjugo över elva i köping så jag hoppas jag håller mig vaken!

Just nu är läget lite drygt, vi har inte fått någon lägenhet än så vi ska bo hos arne första veckan. Så jag kan bara åka över med två väskor.. som ska innehålla allt jag behöver.. ojojoj! jobbkläder, vanliga kläder, festkläder, anställningsintervjukläder, massa skor, handdukar, smink, krämer, duschsaker.. mat ojojoj, tur att jag har levt som backpacker!!!!
sen vet vi inte när vi hittar en lägenhet och när vi kan flytta in och jag vet inte när vi har tid att hämta alla saker i sverige som vi ska ha i nya lägenheten... och så vill jag ju självklart ha allt så fort som möjligt! skulle kännas bättre och jag skulle åka över på söndag till våran nya lägenhet mitt i stan med alla mina saker och få börja jobba på något nytt spännande ekonomijobb. Men Lindha man kan inte få allt, eller hur?
puuuuuuuh


ska fortsätta kolla lägenheter nu jaaa :)
puss&kram

1 kommentar:

matilda sa...

men man får drömma och önska. en vacker dag slår det in! lovar! :)

ska du dricka vin imorron?? jobbar ju inte imorron längre, bytte den till inatt istället! :P