Site Meter

torsdag 26 november 2009

onsdag

Nu ligger jag i sängen med datorn och pysslar med allt möjligt.. försöker få min sitemeter att fungera så att jag kan se hur många som är här inne och läser och jag försöker ta reda på lite information om examensbevis ( som jag inte har tagit ut än för att tanken var att jag skulle läsa ett fjärde år, vilket jag fortf kan göra även om jag tar ut beviset, jag har varit lat helt enkelt )

Jag har hunnit med en hel del idag också.. jag har jobbat åt pappa, lagat mat åt familjen, fikat med Linn&Viggo, tagit influensasprutan, varit hos syster, tränat två pass, badat, gått igenom alla mina kläd- skor - och väsklådor i garaget! En hel del som jag inte vill ha kvar så pappa kommer bli så glad för nu får han kanske in en till bil istället för mina saker :P

Igår gick jag hela garderoben också så nu har jag ett klädberg som ska ges bort, tar nog med det mesta till Gambia! igår jobbade jag också en del, var ute och gick me kusin Fredde, rensade badrumsskåpet och allt smink, smycket, krämer.. (rengjorde alla sminkborstar och penslar, det borde man verkligen göra oftare, hur smutsiga som helst var dom, ett tips till er alla - gör rent!!! ) träffade alexandra, var hemma hos Mimmi på tjejkväll.

imorgon ska jag jobba åt pappa, äta hos mormor&morfar, sen in till stan med jossan, matilda och malin tror jag :) sen hem och börja gå igenom alla mina flyttkartonger från lägenheten, se vad som ska med till oslo..

Så lite news... jag ska jobba på posten i registreringen (där jag&matilda jobbade) nu i dec, så jag börjar på måndag... glider över till oslo på söndag! ska jobba där medans jag söker ekonomijobb.. blev en rätt snabb hemvisit, men jag behöver verkligen pengar så det är bara att glida över och slita. Jag får bo med min älskling så jag är rätt nöjd ändå :) vi ska bo i en lägenhet som arne (chefen på posten ) har.. den ligger vid alnabru så vi kommer inte bo i city.. men vi ska söka lägenheter samtidigt också!
så nu är det full fart igen! :D

nu gäller det att ta vara på tiden här hemma känner jag!

puss&sov gott!

1 kommentar:

matilda sa...

ojojoj. :) här händer det grejjer.