Site Meter

tisdag 24 november 2009

im back

Hallå!

Nu är vi hemma igen! Resan har varit helt underbar, ett minne för livet - absolut!!! Kan inte riktigt förstå att det redan är över... men resan har ni läst tillräckligt om på resedagboken hoppas jag :)

Idag har jag försökt ta tag i allt som måste göras. Jag har ringt advokaten i norge och fått lite klarhet, jag har varit hos frissan, lunchat me jossan, skrivit CV och tre olika personliga brev till tre jobbsökningar + skickat iväg dom(äntligen), jobbat åt pappa , mailat på lägenheter, hängt på ridskolan och kollat på mammas ridning, lagt in bilder på datorn, lagt in mina tvättberg i garderoben, öppnat all min posten, kollat igenom alla bloggar jag har missat tre månader på, bloggat själv ( snart ), kollat igenom vilka säsonger och avsnitt jag missat i mina favoritserier så att jag kan fixa hem dom osv osv.

konstigt nog har jag en lika lång lista imorgon... så nu måste jag soooova.
vaknar antagligen kl åtta imorgon igen, gjort det ända sen jag kom hem. fast då är klockan två på eftermiddagen för mig...

sov gott!!

2 kommentarer:

mimo sa...

skönt att du är tillbaka ! :)

retzina sa...

hej hjärtat! här är en sida som talar om hur sitemeter ska funka :) http://www.sitemeter.com/flash/installation_tutorial.html hoppas det läser sig! pussss