Site Meter

måndag 30 november 2009

Måndag

hej hallå från oslo!

ojojoj, man kan säga att det känns som om jag har blivit överkörd av ett tåg!! Jag har sååå ont i kroppen, speciellt armarna!!!

Lägenheten vi bor i är rätt mysig, ett stort vardagsrum, en toalett och ett litet rum med en enkelsäng ett bord, kylskåp och kokplatta..

Dagen började med att klockan ringde tidigt så att vi skulle hinna göra massa saker innan jobbet (jobbar 11-19) men det var så kallt i rummet och så mysigt under täcket så vi kom inte upp.. sen blev allt lite brottom, vi hade tänkt gå och köpa tandkräm eftersom vi glömde det när vi var på väg hit... men det hann vi inte.. blev en snabbfrukost och sen iväg till jobbet.. tog ca 20 min att gå i rask fart, nästan nedförsbacke hela vägen.. Sen har det varit hårt jobb hela dagen, jag var lite nervös men jag kom på ganska fort hur man gjorde så det gick bra :) vi hade hur mkt paket som helst så vi körde i ett rasande tempo!!! vi hade behövt vår supermatilda så hade bästa fyran varit snabbt som tusan ;P (ska hälsa till dig matilda från alla, alla frågar efter dig!!! du saknas här ska du veta!!!!)
på slutet kände jag mig helt knäsvag och att bara lyfta armarna gjorde ont som fan!!! men jag klarade av första dagen, får se hur kroppen känns imorn?!puuuuh
sen skulle vi handla mat, och massa annat vi behövde... två tunga påsar senare traskar vi hemåt, i uppförsbacke!!!!! fan vad arg jag var på den där jävla backen och påsen hängde i armen som värkte som tusan! hahahah ni skulle ha sett mig. tur att min pojke gillar mig så mkt :P

sen hem och laga mat i vårat icke existerande kök när man bara vill lägga sig i sängen och dö av värk och trötthet. men vi gjorde mat och matlåda och nu äntligen efter en dusch ligger jag i sängen. såg precis att vi glömt tandkräm också, underbart!!! jag tänker inte gå den där vägen en gång till ikväll, vi får vara äckliga tills imorgon bitti!!! nu ska jag försöka tvinga min man att massera mig lite nu ;P

jag mår iaf bra och jag är framme! :)

PUSSSS

1 kommentar:

matilda sa...

åååhhh :( posten forever.