Site Meter

onsdag 2 december 2009

onsdag

man lever hårt som arbetande, det hade jag nästan glömt eftersom jag inte jobbat på ett halvår typ :P men det känns helt underbart att känna att man gör något vettigt och att pengar rullar in ( i januari iof :( menmen) det är helt galet med post nu i dec och det kommer bara bli värre och värre ju närmare jul vi kommer. Imorse hade vi morgonmöte, det är jättekul tycker jag, då samlas vi alla och fikar och arne pratar och berättar hur vi ligger till och peppar upp oss! vi har haft två kanondagar med jättebra produktion och imorn hoppas jag på en högre siffra för vi körde så sjukt hårt idag!!! vi ska få gå på julbord också, bara våran avdelning eftersom vi har det fysiskt tyngsta jobbet på posten, det är vi som gör tunga lyft hela dagarna!! så i dessa insparningstider så var det bara vi som fick :P för utan oss snurrar inte posten i oslo som arne säger!! känner sig som en julenisse som skyndar med alla säckar så vi hinner registrera alla paker som ska ut till kunderna. mycket är julklappar dom beställt från internet och julklappar från släkt och vänner i andra länder. idag kom en bil med julklappar från sverige, såg inga som var till mig :P
men jobbet går iaf bra, det är lite jobbigt att man inte hinner göra något på dagarna! Går upp klockan nio, går till jobbet kvart över tio, jobbar 11-19, handlar mat och kommer hem vid kvart i åtta, lagar mat, äter, duschar, lägger sig vid elva och somnar klockan tolv... så mina dagar består bara av jobb jobb jobb.

imorgon ska vi in till stan innan jobbet och kolla på en lägenhet, så håll tummarna! :)
ikväll har vi ätit josé köttfärssås som är i en klass för sig, i love it!!

hoppas ni har det bra där hemma, jag saknar er <3

3 kommentarer:

matilda sa...

haha det är som vanligt på lille postis med andra ord :)
oooh, julbord med grabbarna, fan vad avis jag blir nu! :( jag vill jag vill också. hihi.

ge gammelman en kram från mig vettja! :P
och lille joséman också för del delen. och be josé krama dig från mig! :)

sandra sa...

Åh vad nyfiken jag blir på hur det gick med lägenhetsvisningen! Saknar dig goldie! Pussar i massor till dig!

retzina sa...

miss you baby! visst blir det julmys på fredag? :) puss