Site Meter

onsdag 9 december 2009

onsdag

morning mina bästa :) nu har vi nyss käkat frulle och ska glida till jobbet om exakt 10 min! känns lite drygt idag, men det blir nog bra när man väl kommer dit och träffar alla härliga människor! Är ledig på fredag så då kommer jag hem :D åker klockan åtta på morgonen så är framme i örebro vid klockan ett, ska kolla på barnens luciatåg klockan tre - årets bästa händelse!!! i love it :) sen på fredagskvällen vill jag kramas med mina tjejer ;) vilka kan? och praaaata en massa strunt!!!!

nej nu ska jag ta mig till jobbet och tjäna lite stååååålar!
jag saknar er <3

5 kommentarer:

Mimmi sa...

Åh gumman... jag fick veta i måndags att det var prat om julmys på fredag, men vi ska på årliga julfesten med brandkåren då :(. Men resten av helgen är jag ledig! :) Puss!

Lindha sa...

åh vad synd, jag är upptagen resten av helgen :( ska handla julklappar på lördag sen julbord och på söndag ska jag träffa hela släkten och fira min syster sen tillbaka ganska tidigt på eftermiddagen... :( pusss

matilda sa...

jag jobbar natt på fredag. så till halv 9 kan jag :)

Mimmi sa...

Meeen då.. så då kan vi inte ses den här gången heller då? Fan! Hade jag bara fått veta att det var hos Elin på fredagen så hade jag kunnat skippa festen, men som sagt, jag fick veta det i måndags... :(

sandra sa...

Hej gullan! Jag har planerat att träffa dig imorrn! :) men just nu ligger jag hemma i soffan med lite feber och ont i halsen. Men jag ska vila som fan och krya på mig tills imorrn. Puss puss!