Site Meter

måndag 14 december 2009

måndag

nu har jag nyss nattat min babybobo som ska upp tidigt tidigt imorn och jobba två pass! nu känns det att vi kommit in i slutspurten, övertid idag på en måndag, kommer troligtvis bli övertid varje dag fram till jul!! så stackars jose jobbar ibland från fyra på morg. till åtta på kvällen... men imorn har han sovmorgon till kl sju! på lördag blir det också jobb och kanske söndag, får se om jag får jobba, har sagt att jag vill men det är de som jobbat längst som har förtur :)

helgen hemma var suuuuper!!! på fredagen kollade jag på barnens luciatåg, såå duktiga :) sen luciafika med familjen och efter det mys med tjejerna!!! <3
på lördagen blev det promenad med hundarna, mat och julklappsshopping ( men hittade inget så mamma får stå för mina sista julklappar eftersom min nästa lediga dag antagligen är på julafton ) sen julbord med pappas företag!
söndagen blev promenad med min jossan-så välbehövligt!!! och så överraskade elin oss, helt underbart :)!!!! och sedan blev det middag&fika med familj och släkt eftersom min syster fyllt år och hon var hemma från sthlm <3

nu ska jag kika gossip, ett avsnitt kvar av mina elva, fan vad jag älskar den serien :) fick 11 desperate i helgen också :P

love uuuuuu

Inga kommentarer: