Site Meter

fredag 1 januari 2010

2010

då kör vi, nytt år och nystart- jag gillar det :)

2009 var året då jag
- jobbade på hela tre olika ställen, aspa ekonomikonsult, mexi och posten
- pendlade mellan att bo i sverige och i norge
- flyttade ihop med min pojkvän
- var dunderkär hela året
- reste i tre månader med mina bästa vänner
- saknade mina vänner&familj otroligt mycket (på ett positivt sätt)
- då felix kom till världen
- då den glada nyheten att båda mina systrar ska gifta sig under 2010 släpptes
- då den glada nyheten att sandra&ante ska gifta sig under 2010 släpptes
ja året har innehållit många lyckliga stunder men även en del mindre roliga som tex när jag fick reda på att mexi skulle gå i konkurs, jag blev arbetslös och fick inte ut min lön.


men det bästa detta år är ändå kärleken, vi startade detta år med att ta en chansning.. vi bestämde oss för att bli tillsammans, vi bodde i olika länder, vi bodde ihop, vi var ifrån varann i tre månader, vi var tillsammans dygnet runt i två månader.. ja vårat förhållande har gått igenom en hel del prövningar detta år men det verkar som om inget kan förstöra vårat förhållande.. det blir bara starkare och starkare :D och jag är så lycklig att vi tog den här chansningen för det här är tammefam det bästa jag varit med om! <3 KÄRLEK!

Gott Nytt År mina vänner

4 kommentarer:

Sandra sa...

Jaha då sitter man här och snyftar :) Jag är så glad att ni har varandra. Ni är som gjorda för varann och till José : Jag är så himla glad att du gör vår Lindha så himla lycklig! För det är hon verkligen med dig! Lindha, vi har saknat dig mycket under 2009, men du har äntligen fått din prins och det gör oss bara lyckliga. Stora kramar till er båda!

Sandra igen sa...

Måste nog göra lite hjärtan oxå :) <3 <3 <3 <3 <3 <3

mimo sa...

håller med sandra :)
är så glad för din skull och önskar dej ett lyckligt 2010 med en massa kärlek :)
pusskram

Lindha sa...

söta ni är :) <3