Site Meter

söndag 27 december 2009

söndag

tiden har gått så himla fort, har inte spenderat många minuter vid datorn på senaste tiden! har haft min bästa jul på väääldigt länge, mycket tack vare min karl :D det är ju såå mysigt att fira jul med den man älskar! har träffat och umgåts med hela släkten, myst med familjen, ätit god mat (men faktist inte för mkt, är inte överförtjust i julmat.. ) fått massa fina julklappar, badat&bastat, umgåtts med bästa vänner, åkt skidor, shoppat, gått långpromenader med hundarna, kollat film med familjen och mycket mycket mer! nu ska jag ta tag i två viktiga saker innan jag ska lägga mig i ett bubbelbad och sedan dra vidare in till kungsör.

imorgon blir det långpromenad, sedan västerås - shopping och mys me girlsen
på tisdag blir det en heldag med barnen och på onsdag åker jag vidare mot oslo igen.

en stor stor nyhet, min kära vän sandra ska gifta sig i vår och jag är så otroligt glad för deras skull, dom har ett sådant där förhållande som jag också vill ha när man varit tillsammans i 100 år, dom är fortfarande kära och så himla söta tillsammans! världens finaste par!!! :)

höll på att glömma en viktig sak ju, jag och elin <3 ska vara toastmasters på bröllopet :D ska bli så kul, älskar att hålla i trådar, planering och prata inför folk! :P

1 kommentar:

Elin sa...

Älskling! You and me! det här kommer bli så himla bra!! :D