Site Meter

fredag 15 januari 2010

fredag :D


en snabb uppdatering innan det blir fullfart mot jobbet, jobbar på posten hela dagen idag och jobbade halvdag igår! Igår var jag på en mkt spännande intervju också, känner att det är ett jobb som jag verkligen skulle vilja ha.. men det är nog även det absolut tuffaste jag kan utsätta mig själv för.. men nu kör vi, i can do this :D

så ikväll ska jag och baby äta tacos sen chips och dipp, jag är en sån tönt att jag kommer längta efter detta heeeela dagen :) sen ska ja ta några glas vin också!

sen på lördag ska vi trääääna, och vi ska inte träna vad som helst utan afrikansk dans :D:D baby ska också vara med hihi kommer bli jättekul, egentligen skulle max vara med men han ska vara på skolan :/ men chris&samira hoppas ja vi får med oss, och salva :D efter det blir det styrketräning&bastu! annars vet jag inte riktigt vad som händer, det snackas om fest på lördagkväll.. vi får väl se :)

söndag ska jag gå på ett annat danspass får väl se om ja får med mig någon då också :)
PUSS mina älsklingar

Inga kommentarer: