Site Meter

lördag 16 januari 2010

lördag













här kommer lite bilder från nyår, någon som vet hur man lägger in bilderna sist i inlägget? jag får bara välja på höger, vänster och längst upp :/ sen om någon vet hur man får dom i normal storlek? jag måste förminska alla i paint så att man inte ska kunna se minsta lilla snorkråka :P detta gör att jag sällan, ALDRIG, lägger in bilder, så snälla hjälp mig :D

dagen började med storstädning, inte så kul men oj så välbehövligt :) känns bra som tusan nu efteråt! sen tog vi oss in till gymmet, började med en timme afrikansk dans!!! det var så himla kul :D shake shake kan man verklige säga :P ska lätt gå nästa gång! jose var jätteduktig men tyckte att det var mer för tjejer och det kyra an jag nog hålla med om! :)
efter dansen blev det styrketräning och sedan hänga på spa avdelningen! så sammanlagt blev det ca fyra timmar på elixia...

ikväll blir det lugnt är halvtrött och ska träna hårt imorn igen så vi tar filmkväll :) salva har kommit hit och joinat oss också. och jag antar att det blir fulltös nästa helg om jossis&cili kommer hit? :P

hoppas ni haft en bra dag <3

9 kommentarer:

Cili sa...

wiiihhoo planering planering :) wiwowhaawiiwaaa
Fan va roligt med afrikansk dans!! vad har man på sig? jag ska nämligen gå på det imorn...får se hur mina höfer och rumpan klara det haha
pusspuss

Mimmi sa...

Du är sååå himla fiin älskling! Asså DITT HÅR!!!! Ser ut som när du hade löshår juuue! PUSSSS

Mimmi sa...

Du är sååå himla fiin älskling! Asså DITT HÅR!!!! Ser ut som när du hade löshår juuue! PUSSSS

matilda sa...

ooh jag som sa till henke igår att jag ville åka till oslo.... buuuuu!när bestämmdes detta?
puss

Lindha sa...

cili: hehe man måste ha afrikanska kläder ;P ahh de här kräver planering, sovsäck är ett måste! heheh

mimmi: tack vad söt du är, ditt hår är inte så tokigt själv din snygga jävel ;)

matilda: men gumman kan inte du komma helgen när jag fyller år, ta med sandra, elin, mimmi, malin eller camilla? :) dom hade pratat om att komma och planerat den helgen förut.. så jag skulle kolla om det passade så vi bestämde det i går!

sunflower sa...

Fina bilder.. Jag gillar speciellt tvätten i bakgrunden på bilderna.

sunflower sa...

Fina bilder.. Jag gillar speciellt tvätten i bakgrunden på bilderna.

mimo sa...

underbara kort ! ni är så fina!!!

Lindha sa...

heheh jaa nu får ni se lite hur vi bor också + våran smutstvätt :P

tack mimo :)