Site Meter

lördag 30 januari 2010

Lördag



Dagen har varit väldigt bra, blev sovmorgon och sedan in till city. första besöket blev på biblioteket där jag lånade två bokföringsböcker på norska! har varit sugen på att läsa dem hela dagen och nu ska jag (efter filmen) starta :)

det blev en del shopping också, bara smink för min del.. skulle köpa något fint att ha på mig tills jag fyller (25!!!!!!!) nsta helg, men jag hittade inget bra! :/ men de hinner jag nog fixa i veckan!

efter det trääääning, blev ett stenhårt benpass, nu börjar det hända något, så kul när man kan öka vikterna :) blev en del kondition också såklart! och bastu :)

sen stack vi hem och skulle kika på norska melodifestivalen, men tror ni att den kanalen fungerade eller? nej inte alls, så de blev grabben i graven bredvid istället för våra svenska kanaler fungerar iaf ( har bara ettan o tvåan :P) och nu blir det fruktsallad och glass som baby håller på och fixar med!
jag älskar och saknar mina vänner <3

1 kommentar:

Mimmi sa...

å jag älskar å saknar dig!! men SNART ses vi!!!!!