Site Meter

onsdag 6 januari 2010

onsdag

dags att uppdatera alltså, man blir lite lat när man inte gör så mkt! bara jobbar och sover! men i tisdags morgon var vi faktist uppe vid sju tiden och drog iväg och tränade, att sedan tunnelbanan var försenad en halvtimme, att jag rammlade och slog sönder benet och att vi tillslut bara hann "träna" i en kvart det spelar ingen roll huvudsaken vi gick upp och åkte iväg.. hejja hejja oss :) i morse var jag också uppe tidigt var på intervju faktist, men det blir nog inget där... men de var nyttigt iaf och riktigt trevligt :) imorgon ska jag sova ut för jag mår inge vidare, trött och hängig, snorig och hostig! och dessutom är den -20 grader och vi måste gå till och från jobbet :( och idag hade jag tre byxor men var iallafall iskall, att de sedan öppnar portarna på jobbet när bilarna kommer in med post så det blåser in där jag står blev man inte varmare av! tur att man har världens bästa pojkvän som lånar ut jacka, låter mig duscha varmt medans han lagar mat, sätter sig på kalla sätet så att ja kan sitta i hans knä.. ja säg något denna underbara man inte gör :D Jag älskar honom!
nu ska jag krypa ner och sova, sov gott mina vänner.
kommer hem på lör morgon och vi ses alla på söndag, mysigt!

<3

2 kommentarer:

retzina sa...

saknar dig baby baby! myys med dop på söndag :)

Sandra sa...

Det är äkta kärlek det!! Jag tycker mig kunna känna igen det :) Vi är lyckligt lottade vi <3