Site Meter

lördag 9 januari 2010

lördag

På bussen igen, undrar hur många gånger jag åkt denna buss de senaste åren? alltid lika kul.
men jag är glad att jag hann med, alarmet ville inte igång imorse, tur att jag vaknade och var kissnödig tidigt och kröp ner i sängen igen och somnade på joses arm eftersom det var en halvtimme kvar till uppstigning. men ingen klocka ringde och jag vaknade i panikryck fem minuter innan jag var tvungen att gå hemifrån. det blev STRESS så att säga... tack jose som kastade sig upp och hjälpte mig, packade matsäck och alla mina viktiga saker <3

nu är jag snart framme, ska bli så skönt att få gå av! ska träffa syster tess med familj idag och umgås med mamma&pappa sen blir det nog en kortare sväng in till kungsan och träffa mina bästisar! <3

jag älskar att göra hjärtan :P <3<3<3 för jag är så lycklig! bästa vänner, bästa killen, bästa familjen <3<3<3

vet inte hur länge jag stannar hemma än, beror lite på.. på torsdag måste jag vara hemma, VIKTIG dag!!!! :D kanske åker tis eller ons? ( såg i efterhand att det där blev lika konstigt, vart är hemma egentligen? menar att jag måste vara i oslo på torsdag! eller är det hemma? )

pussar

2 kommentarer:

mimo sa...

åh va kul =)
jag tror man kommer säga hemma om valskog/köping , alltid, vart man än bor :) för de är ju hemma :) jag brukar säga : Jag ska åka hem imorn (valskog) sen när jag vart där så säger jag: Jag ska åka hem imorn(halmstad) hahha. man kan ju ha fler hem :p
<3 <3 <3 <3 hihi
pusskram vännen!

Lindha sa...

så sant så :D <3<3