Site Meter

onsdag 3 februari 2010

onsdag


bästa vän <3

kom hjem fra jobbet för en halvtimme sedan, skulle egentligen hjem o äta och sedan dra o träna men jag känner nu att jag hellre stannar hemma. har mensvärk och helt tung i huvudet etter all information jag är fullproppad med :P o jag hatar att känna att jag måste träna, så därför stannar jag hjemma.. och bara myser i soffan, kollar på dålige serier, läser bloggar og min braiga bok :) när baby kommer hem ska vi äta goood mat og pussas! ;)
men imorgen ska jag träffa en frisör etterpå jobbet som förhoppningsvis kan fixa mitthår på de måte jag vill o etter det träna hååårt!

nästa vecka ska jag boka in mig på en del pass eftersom ja vet mina arbetstider nu.. på måndag blir det justdance med ida ( max syster! ) som ledare och på onsdag bollywood dance o lördag afromoves o söndag yoga! :))
men som sagt ska jag bara ligga i soffan idag, de tar på krafterna att vara på upplärning vill jag lova er!

snart gäller det, 25 på fredag! det är faktist första året som jag inte har ångest, ja tror att de beror på att jag känner mig så nöjd för tillfället.. jag har hittat min drömkille som jag vill leva ihop med resten av livet , jag har ett mkt bra o intressant jobb, jag utvecklas o lär mig nya saker, jag bor i en stor huvudstad och jag älskar livet just nu, så utan ångest ska jag fylla 25 och det känns bra! har haft ångest att jag inte vill bli äldre men nu längtar jag efter denna fortsatta del av livet som jag har försökt skjuta undan.. att växa upp, bli vuxen, ta ansvar, skaffa barn, köpa hus osv.. BRING IT ON - Jag är reeeeedo :D

4 kommentarer:

Mimmi sa...

Lindha, jag blir så lycklig över att läsa din blogg nu för tiden för det MÄRKS hur LYCKLIG du är! Älskar dig bästa vän!

Andrea sa...

Va roligt att höra/läsa att du är så lycklig!! *kram

Malin sa...

jag blir varm in i hjärtat över att du mår så bra och trivs :) älskade vän!

Lindha sa...

och jag är lycklig och varm i hjärtat att jag har ER :)