Site Meter

onsdag 3 februari 2010

onsdag

STORT GRATTIS till jossan&Malin som äntligen fått en lägenhet i sthlm, och ingen dålig heller, en trea på gullmarsplan :D jag och jose har redan bokat in oss, gjorde vi iof sig för två veckor sedan så de va på tiden att de hittade en lägenhet :P så inte denna, inte nästa för då ska jag till ASPA men helgen efter det ska vi till STHLM och fira systers karl som fyller 30 och då ska vi bo hos fam.wikholm/andersson <3<3

nu ska jag fortsätta prata med mina gullisar på msn, älska msn :) när ja åker hem ska ja ta med mitt headset tillbaka så att vi kan skypa ;P

2 kommentarer:

jossi sa...

oohh lalaa. snacka om finbesök. vet inte om vi vågar visa upp lägenheten för er... NOOOOOOT. den är så underbar :) snart ses vi babe! pussssss wikholm

Malin sa...

älska det! hihi! :) älska er!