Site Meter

torsdag 18 februari 2010

torsdag






n¨gra bilder från förra helgen :)

löningspilsen blev inställd för att vi har så många sjuka på jobbet :/ men vi tar den nästa vecka hehe :P jag åkte hem direkt efter jobbet eftersom jag inte hade packat med mig träningskläder. har setat i soffan sedan klockan fem och läst bloggar och mailat familj och vänner - bara slösurfat, sånt jag aldrig hinner nu för tiden. Har också kollat igenom glamourama och jag älskar det, kika in på tv3 play om ni missat det! sköna damer det där :)

nu ska jag laga mat och packa inför helgen, styra upp lite planer inför möhippa och bröllopsmiddag och öppna kalendern och planera in en flytt! för jag och min älskling flyttar in till stan i mars :D i världens finaste lägenhet med världens finaste takterass :D im sooo happy!
och ett stort plus på det är att jobbet går så himla bra har redan fått uppgifter som jag får ta hand om själv, som är mina dagliga sysslor! var kvar på jobbet ett tag idag och organiserade min nya arbetsplats lite, har en egen dator nu :) lagt fram allt jag behöver och jobbade över lite, var inte änns sugen på att gå hem vid klockan fyra :)

neee, nu ska det packas, fixa ansiktsmask och måla naglar och såklart göra mat åt mannen min som tränar för fullt!

1 kommentar:

Mimmi sa...

Åh, så det är klart nu? Jag är så glad för er skull! Nu måste jag VERKLIGEN komma o hälsa på! :) PUSS!