Site Meter

onsdag 17 februari 2010

onsdag

dagarna försvinner!

helgen var alldeles för snabb :P det var sååå kul att vara hemma och jag skulle gärna stannat längre och umgås med alla lite mer, kände mig inte riktig klar hemma! men hann träffa de flesta och det är huvudsaken :) och nu i helgen åker jag och jose mot sthlm och möter upp släkt o familj, paul fyller 30 :D och vi ska sova hos jossan&malin så det ska bli jätte mysigt!

jobbet rullar på, idag har jag jobbat själv och jag är stolt över mig själv som svarade i telefon, hjälpte folk med frågor, kopplade om till olika avdelningar osv. plus att jag skötte de dagliga sysslorna själv, uppdaterade valutan, sorterade posten, scannade in dokument, tolka + kontera dem och sända ut till rätt avdelning :) vi får väl se om alla verkar nöjda och glada imorgon hihi.

har tränat både mån och tis. i måndags gick jag på idas pass "just dance" var bollywood tema denna gång också vilket passar mig utmärkt, är det något jag gillar så är det att shaka rumpa ;P man får tom ha såna där bjällror/sjalar med pinglor på så att det pinglar när man dansar! indisk dans är seeeexy :)
i tisdags körde jag styrka + kondition. idag ska jag vila och imorgon hade jag tänkt styrka + kondition. men fick höra på jobbet att det ska vara löningspils imorgon.. hehhe så de blir väl pils istället för träning :P sen hem och packa och sen åker vi på fredag, så de blir nog inte så mkt mer uppdatering här heller, önskar alla en trevlig helg!

det har hänt en till VÄLDIGT KUL sak men den skriver jag inte om förrns allt är skrivet och klart :D ni närmaste vet ju vad det handlar om :P


puss&kram

Inga kommentarer: