Site Meter

fredag 5 mars 2010

fredag

hej mina vänner o alla som jag känner :)

dagen har varit minst sagt tuff, julia blev tvungen att sticka från jobbet och jag fick i uppgift att redovisa våra interna siffror till ett annat systerföretag..puuhhh svettigt var det och jag hoppas jag fick iväg rätt siffror :) dagen löpte på med manuella utländska betalningar, ta ut nya rapporter, ringa och kolla upp en massa saker som inte stämde osv.
därefter drog jag upp till gymmet och körde stenhårt för att få ur jobbet som snurrade i huvudet, men de går bara inte, fortf snurrar det och jag undrar om allt blev rätt utfört idag, svaret kommer på måndag! en pina att vänta så länge :/

imorgon är det dags för flytt, vi har nu tömt i stort sätt hela denna lägenhet och imorgonbitti väntas städning! sedan drar vi oss in mot nya lägenheten och möter upp mamma&pappa klockan tre :D:D im so happy!

vet inte när vi kommer få internet - inte beställt än och på jobbet går jag inte in privat, så om ni söker mig ring eller messa 004740338647 :)

klem klem

Inga kommentarer: