Site Meter

måndag 22 mars 2010

måndag

Idag har vi äntligen fått internet :)

Det har hänt en hel del sen sist, vi bor numera mitt i stan och jag stormtrivs! Det är kanske inte det bästa området så vi undviker att gå själva när det är mörkt men jag tror egentligen inte det är någon fara, bara Jose som oroar sig lite för mig :) Det är lite jobbigt att gå förbi alla butiker två ggr om dagen också, de har ju blivit lite mer shopping än vad det var tänkt..

Jobbet rullar på iaf, nu är vi inne på Julias sista vecka! Visst är det svårt men faktist riktigt kul och man blir så himla glad när man kan lösa en del småproblem själv :)

Har varit hemma i helgen och haft en riktigt kanonhelg men min familj och mina vänner, fyfan vad härligt det är att umgås med dem :) och snart är det påsk och dags att dra hem igen!!!

Nu ligger jag i soffan och njuter över att ha internet, har faktist tagit mig årets första löprunda utomhus och det gick helt ok!
ska lägga in lite bilder snart också så ni får se lite hur vi bor :P

pusss

Inga kommentarer: