Site Meter

onsdag 14 april 2010

onsdag

Nu har jag funnit min plats!!! på vår uteplats längs solväggen, här ska jag tillbringa alldeles för mkt tid framöver :D sitter med datorn i knät, pratar med vänner, dricker juice, äter frukt och solen steker.. måste se väldigt snygg ut med linnet nerdraget så att ja blir mesta möjliga brun på bröstet och uppdraget så att magen får lite färg och sedan leggings uppdragna till knäna... toppensnyggt :P kan man ha bikini redan nu? jag vill :D

ikväll ska jag o jose ut och springa så ja ska in och laga mat vid klockan sex men ja har en timme till att njuta av här ute, im sooo happy!

igår fyllde jose år och utav mig fick han en weekend till köpenhamn :D:D så vi åker den 21 maj till 24 maj.. vi är lediga måndagen den 24 här i norge, är ni det i sverige också?

puss pusss

Inga kommentarer: