Site Meter

onsdag 21 april 2010

Tisdag

Hej mina vänner!

Hur mår ni? Fan jag har varit så dålig på att uppdatera :/ Men de har hänt en hel del jobbiga saker som tar bort fokus på bloggen. Har ju hänt roliga saker också. I helgen var vi ute och åt på min favoritrestaurang Fridays, vi hade fest, vi var på utestället La Belle, vi var i Frognerparken och gjorde lite annat smått och gått!
Nu i veckan är det bara fokus på jobb och träning. Jobbet går bra :) Jag gillar att gå dit och dagarna går så himla fort! Det är fullt upp exakt hela tiden så man hinner inte änns se på klockan :) Och jag känner att jag utvecklas så mkt, speciellt i min sätt att ta ansvar, att jag följer upp minsta grej och har dubbelkoll på allt. Jag är ett kontrollfreak och det passar mig bra på jobbet :) Skulle kunna vara lite mindre kontrollfreakprivat bara :P

Träningen har gått bra också, tränar med Samira på gymmet nu och det går strålande! Vi pushar varann bra, jag blir så peppad över att den lilla söta människan tar så sjukt tunga vikter! Och idag ska jag ut och löpa med Jose och Nathalie, så kul att få med sig en tjejkompis :)

Inga kommentarer: