Site Meter

torsdag 8 april 2010

torsdag

jobb jobb jobb de är allt som skjer för tillfället! nu är internavstämningarna i full gång og jeg har jobbat över både tis, ons og tors! de finnes hur mkt som helst att göra och tiden räcker verkligen inte till. när jag kommer hem vill jag bara soooova för huvudet är så tungt. men igår tvingade jag ut mig själv på en löptur och idag tog jag en långpromenad! imorgen är det fredag og de ska bli såååå skönt kan jag lova :D men vet ni hur mkt jeg har lärt mig och hur mkt jeg har klarat av helt alene? jag är faktist imponerad :D och jag trivs ju faktist när ja har så här mkt att göra, det är så jag vill ha det men de vore deilig og inte jobba längre än fyra.

nu ska jag belöna mig själv med två nya gossip avsnitt, finns det någon bättre serie?

jose har også jobbat övertid hela veckan, börjar sex på morgonen og slutar åtta på kvällen, stackarn! ska ta hand om han när han kommer hem :)

Inga kommentarer: