Site Meter

tisdag 6 april 2010

tisdag

Om man ska försöka sig på att blogga lite kanske? har inte velat sitta vid datorn när jag varit hemma.. det har varit fullt upp men jag hann faktist slappa i soffan och bara hänga också, så himla skönt! :D
jag har träffat mormor&morfar, farmor&farfar och övrig släkt - kusiner osv. jag har umgåts en massa med mina tjejer, kollat på mimmi&jockes fina hus, lekt med barnen, shoppat, joggat med mamma, promenerat med hundarna, umgåts med joses familj och en massa massa med min egen :) har varit en MKT bra långhelg! och festen i lördags var ju bara klockren :D
kom tillbaka till oslo vid nio tiden igår efter att jag setat mosad mellan jose o max i baksätet i 5 timmar, fy helvete vad trångt vi hade.. hahah packning o allt i knät, men fram kom vi :)

idag har jag jobbat över två timmar, kom precis hem. internavstämningar är på ingång och det märks.. blir nog en hel del jobb i veckan, men i like :)

Inga kommentarer: