Site Meter

torsdag 29 april 2010

Torsdag

Redan torsdag, o äntligen fredag imorgon. Ska bli så skönt att bara slappa hemma i oslo i helgen. Har varit fullt upp i veckan! I måndags somnade jag efter kvällsmaten, i tisdags var vi på bio, igår var jag halvdöd och idag har jag vart ute och sprungit med Nathalie :)

Solen tittar fram lite idag o det hjälper mitt humör lite, har varit så trött och hängig hela veckan men nu är jag pigg :P I morgon ska vi till ikea och köpa ny säng. Vi har en 1,20 säng här och tänkte att det måste ju fungera tills vi flyttar till sverige och kan köpa en bra säng som man kan ha några år. Men nej det fungerar inte, vi ligger klistrade mot varann o ingen kan sova.. så imorn blir de ny säng! Någon som vill ha en 1,20 säng i Oslo? Hör av er.

På lördag ska vi hem till Patrik&Peter och äta gott och kanske dricka lite, de ska ha fest men jag är verkligen inte sugen på att festa men de kanske jag hinner bli? :P På söndag blir de cirkus med ett helt gäng hoppas jag på :D
och så hoppas vi på fint väder hela helgen så vi kan grilla korv o sola i parkerna :)

Nu ska jag ringa min kusin och min syster. Har nyss pratat me min joss också :D

Ha en fin helg mina vänner!

Inga kommentarer: