Site Meter

torsdag 22 april 2010

torsdag

Wihooooo redan torsdag :) Jag har nyss varit och tränat ( ben&mage ) mitt fokus nr 1 ;P o nu håller jag på o kkokar potatis, ska göra potatismos. Det typ rinner saliv bara jag skriver ordet potatismos.. och till det ska vi äta mammas PANNBIFF :P Tror ni att jag längtar eller? Fan längtat hela veckan hehhe. Men idag ska vi fira lite med god mat för idag har vi varit tillsammans i ett år och fyra månader! Asså hur gick det till? Hahha tiden går ju så sjukt fort :D Nästan mitt längsta förhållande heheh. Eller tror att det var nästan två år kanske?

Men på den stora dagen ska jag dela med mig av mitt bästa kärlekstips:
-Spendera tid ihop och hitta på saker tillsammans.
Vi har varsin dag i veckan när vi har ansvar för att hitta på en aktivitet på kvällen/dagen. Det behöver inte vara världens största plan det kan vara att man spelar kort, tar en promenad, tvättar bilen, går ut och äter, planterar blommor osv. Själva grejen är att verkligen umgås. Ja man bor ihop och man lever ihop men umgås man så mkt?
Igår bestämde jose att vi skulle spela spel och fan va kul vi hadde :)

Idag är vi bjudna hem till Robin, Jessica&Nina.. men jag ska packa o upp på vinden och leta efter försvunna saker osv.. så vi får se, men de kan bli några glas vin ikväll med ett glatt gäng ;P o imorgon åker jag mot Sverige.

Jobbdagen idag har gått greit och jag får mer o mer ansvar&uppgifter - jag vill lära mig precis allt så jag tackar o tar emot :D

NU, Dags för MOS&PANNBIFF!

Ses snart mina bästa vänner&bästa familj <3

Inga kommentarer: