Site Meter

tisdag 22 juni 2010

Tisdag

Pallade bara jobba över en timme idag, ,skulle kunnat jobba hela natten o skulle egentligen behöva det.. :,( Kommer aldrig ajour o de är så jobbigt. Jag är ett kontrollfreak o får liiite småpanik om ja inte har koll på precis allt. och vet ni? det känns inte som om jag har det.. imorgon måste jag ta tag i konsernen brukar jobba 4 timmar om dagenåt dom o senaste veckan har de blivit max tre timmar. Om bara telefon o mail kunde lämna mig ifred.. Gaaaaaah!

Nu till roligare saker, ska sticka o träna nu o sedan ut o äta o dansa med min karl ikväll, firar ju faktist 1 år o 6 månader idag. Vart tar tiden vägen? galet! :)

Ni måste måste måste gå tillbaka o läsa mina första inlägg i bloggen, ja har garvat som tuuusan, hade vi så där kul tjejer o allvarligt var allt så där galet o så där mkt trassel me killar, var de verkligen så? Hahahah underbara tid saknar den ibland men ändå inte :D

PUSS

Inga kommentarer: