Site Meter

måndag 21 juni 2010

Måndag!

Det har blivit mkt jobb på senaste tiden, men de är bra att ha lite tid att ta ut till jag behöver det! I fredags jobbade jag sent och sedan blev de bara att ligga i soffan, de var regn o rusk och vi kollade på showen i konserthuset för Daniel&Victoria! I lördags städade vi helalägenheten grundligt, max kom o hjälpte till också, han tvättade fönsterna :) sen blev det svenska bröllopet som de är sån hysteri om här borta - ALLA norskar såg det kan jag lova!! Max grät tom :P heheh. Sen drog vi till gymmet o efter det hade jag tjejfest här hos mig o grabbarna drog på en annanfest. De var hur kul som helst o de kom 6 härliga tjejer :D
Blev rätt dragna allihopa o dansade som galningar på lipp, i loooove.

Igår hängde jag med max hela dagen, vi solade o åt lunch i parken. Sedan blev de myskväll hemma o tidig säng. Idag har jag jobbat till klockan sex sen varit på stan o shoppat presenter tills jag ska åka hem :) nu väntar jag på jooooose o när han kommer ska vi ut o springa!

Ligger fortf sjuk mkt efter på jobbet, men fick undan rätt bra i fredags o idag! Det känns inte omöjligt längre men väldig väldigt tungt.. att se alla högar som växer o växer på skrivbordet o mailboxen som pluppar upp mail en gång i minuten känns det som..
Men im alive..

Inga kommentarer: