Site Meter

tisdag 13 juli 2010

Tisdag

Tisdagen är äntligen över, en jävla stressdag på jobbet (igen). Hastefakturor hit o hastefakturor dit... o folk som är på semester som skall godkänna innan jag kan betala osv. Men allt löser sig :-)

Idag är de regn här o molningt, ovanligt.. typiskt att bo i norge denna sommar :( Vi har inte haft så varmt här.. o har inte solat mycket alls.. en söndag o en lördag har jag legat i solen o sen vissa dagar efter jobbet.. lite orättvisst.. så ni svenskar som klagar på värmen, shuuuuut the fuck up!!!! Igår satt jag i klänning på kvällen o jag frös!!! Såg också att de blir svalare o regn lagom tills jag kommer till sverige.. just my luck. Jaaa jag är skitförbannad, men jajajajaja.


All tid annars går åt att förberede semester, ska tvätta allt idag o städa imorgon o packa på torsdag o sen var alla dagar slut. Idag ska jag ut o springa med Nathalie, ot 2 go. Ses snaaaart :-)

Inga kommentarer: