Site Meter

måndag 16 augusti 2010

Måndag

Ännu en tuff vecka och en perfekt helg är förbi :)

Veckan bestod av jobb och träning, en vinkväll med tjejerna och en del sooool.

Helgen blev toppen med tacos&film på fredagen.
Lång sovmorgon på lördagen, brunch med bacon og ägg :) träning, dela på en vinare i solen på vår takterass, gå lite på stan, gå ut och äta, gick ut o dansa jag och karln min :)
På söndagen var det riktigt stekväder igen så då åkte vi till frognerbadet o badade och solade hela dagen, jag badade :P ca 100 ggr ;)

Just nu händer de rätt mkt på jobbet och de kommer kanske bli lite nytt.. spännande, får bara vänta og se hur de blir.. Jag trivs så bra på jobbet!!! Längtar lite tills imorgon bitti faktist og så er Kine tilbake ;P Då kan de bare bli göööy.

I dag har jag tränat zumba også, kör de två ggr i veckan, de är sååååå kul :D
Men imorgen blir de 6km löpning med Nathalie!

Nu ska jag mysa ner mig i sängen med världens bästa pojkvän <3

Inga kommentarer: