Site Meter

måndag 20 september 2010

Rhodos

Hemma efter en vecka på Rhodos, himmelriket! Är det lov att ha det så bra? Sova hur länga man vill, äta frukostbuffe med familjen o kolla ut över havet. Lägga sig i solstolen antingen vid havet eller vid poolen, bada, busa med mina barn mina ögonstenar! Äta en långlunch med familjen, dricka lite vin, sola ännu mer.. somna i solstolen, gå på vattengympa, afromoves, danceaerobics, spela minigolf, volleyboll och promenera när man blir uttråkad. Middag med hela gänget, 21 st var vi :) Sen på kvällen blev det kortspel, kolla på kvällsshowen som utfördes av hotellets grymma entertainers, dricka mer vin, spela biljard osv. All inclusive!!

Jag kan bara säga att vi har haft det alldeles fööör bra :D
Och bröllopet var så himla vackert <3<3<3
Kanske ska jag inte gifta mig i en kyrka?
Är hemma nu iaf, är lycklig och kärare än någonsin!

Puss till er alla!

2 kommentarer:

retzina sa...

Jag har uppdaterat min blogg, nu är det din tur ;)

matilda sa...

fucking rhodos :P
nu vill jag se en ny rubrik :) hahahaha