Site Meter

onsdag 3 november 2010

Onsdag

Hade tänkt att stanna kvar på rhodos hela hösten men tydligen var det inte så populärt ;) hihi.

Så vad ska jag tala om för er?
Livet rullar på som vanligt.. har fått ett litet uppsving med träningen! Kör styrka med Ida nu, max syster o det är sååå kul :) Stina har också börjat på elixia så nu har jag massa goa tjejer att träna med varje dag blir så mycket roligare då ;) Kör massa kondition och en massa roliga pass o en del styrka me Ida nu, de är ja så dålig på att köra själv.

Jobbet är fullfast minst sagt, händer mkt.. Har fått ett nytt uppdrag. Ska bli koncernansvarig för programmet AdraMatch ett avstämningsprogram där vi stämmer av bankkonton, reskontron o annat. Det ska bli kul men de är mycket jobb o de kommer bli tufft. Ska på kurs 15 dec o efter det startar det.
Ska även till Prag med jobbet den 15 Nov o möjligtvis på en kurs i Bergen den 17 nov, men frågan är om ja hinner hem från Prag så de är inte helt hundra än.. o sen den helgen ska ja till sverige.. så jaaa fullt upp.

Idag har jag sysslat med internavstämningar, jobbat över o tränat med Ida. O nu har jag legat i soffan o kollat på gossip girl! SKa hoppa i säng nu o övertala min karl att ge mig lite massage o sedan i säng tidigt.. behöver all engergi jag kan få inför morgondagen.. deadline på internavstämning är klockan tolv!!! Kommer bli en hektiskt morgon, har även revisor på besök som jag skall vara kunna ge den information han/hon behöver..

Imorgon blir det säkerligen en del övertid o efter det träning med Nathalie.
Helgen är efterlängtad, ska bara kose meg :-)

See you girls!

1 kommentar:

Mimmi sa...

Hihi vad GLAD jag blev när det hade kommit en uppdatering! Hade typ gett upp hoppet ;). Saknar dig Lindha. Men nästa gång du kommer hem DÅÅÅ ska vi parta järnet!! Hihihi