Site Meter

onsdag 10 november 2010

onsdag

Sitter i soffan med en kopp te o myser. Blev pilatesträning följd av lite personlig träning av Ida- helt underbart. De ger så mycket att träna med henne :) Skönt att träna sent också när det nästan är tomt på elixia.
O då hinner man med en massa saker innan som att tvätta, laga mat, o annat kul så som shopping :P

Var så trött på livet idag o så omotiverad att jobba.. en period med lite jobb nu o de är inge kul alls.. jag vill ha fart o fläkt o lite halvstress o press på mig. Klarar inte riktigt av att rulla tummarna då blir jag bara sur o lat o orkar inte göra nå vettigt alls. Måste försöka få en balans för min egen skull.. i de här jobbet är det ju mer att göra i perioder tex vid månadsavlut och under högsäsong.

Men efter alldeles för mkt shopping var livet jättekul igen ;)
Imorgon blir det sen träning igen, styrka + core o så kör jag lite kondition innan, peeerfekt!

Nu ska jag föna mitt hår så att jag ser anständig ut imorgon + lägga fram kläder.

Sov gott!

Inga kommentarer: