Site Meter

tisdag 9 november 2010

tisdag

De blåser storm ute o jag har ingen att träna med idag, det lutar åt att jag inte kommer komma iväg på någon träning. Men körde så pass hårt igår o förra veckan att jag skiter i att ha dåligt samvete o bara ligger under en filt o myser ;) Ska passa på att laga extra god mat åt min sambo o tvätta.


Imorgon ska jag testa på Idas pilatespass så blir de stretch + bastu efter det :)
o på torsdag ska jag o jose testa elixia power.. ojoj är lite nervös inför det passet, hoppas på att Jenny o Jonas hänger med också :)

Annars då? Sitter o internetshoppar lite o lägger upp lite framtidsplaner.. Funderar på en resa i mars? o sen hem till sverige i juni eller juli o vart ska man då flytta? o vart vill jag jobba? o ska vi köpa hus? eller blir de lägenhet ett tag till? blajjblajj :)

1 kommentar:

ann sa...

ska ni äntligen flytta hem ? :-)