Site Meter

torsdag 29 november 2007

The holliday

Har nyss ja o maxen kikat på, blir lika kär i den varje gång.. verkligen älskar den! den är så sann... skulle sova tidigt idag.. men konstigt nog blev det inte så.. kommer vara döslut imorgon för nu måste jag sätta igång o plugga... puuuuh.

som vanligt drar den här filmen igång hur mkt känslor o tankar som helst för mig..
-det spelar ingen roll hur mkt du tränar, hur många ggr du byter frisyr, hur många ggr du bestämmer dig för att nu ska du komma över honom.. det måste komma av sig själv.. o om du hela tiden kommer över någon genom att träffa någon annan så har du en hel del personer att bearbeta. Det kanske är skönt för tillfället att träffa någon ny o på så sätt komma över men jag tror inte att det fungerar i längden. Sen dom små strularna man (jag skriver man och inte jag) ofta träffar precis efter ett avslut.. ofta samma person hela tiden, som man vet att de omöjligt skulle kunna bli något med.. why? är det närhet som lockar.. ? from nu o ett tag fram över ska jag leva i avhållsamhet.. jaa de ska ja! de kan vara så att det finns någon jag är intresserad av att göra ett försök med, men våga.. det här inlägget är så likt inlägget jag skrev efter förra ggn jag såg filmen, men då handlade inläggen om someone else...

Inga kommentarer: